شعر اتفاق تازه عاشقانه و احساسی ناب

شعر اتفاق تازه عاشقانه و احساسی ناب

شعر اتفاق تازه عاشقانه و احساسی ناب
بازدید : 2814

شعر اتفاق تازه عاشقانه و احساسی ناب

من کجا بودم،کجا؟

تو کجا بودی،کجا؟

اتفاقی تازه بود

آشنایی بین ما

 

مثل یک آهوی ناز

دشت دل را میچری

آه داری نم نمک

این دلم را میبری

 

نه؛دلم را برده ای

ماهی رودتوام

در هوای باغ تو

بوی امرود توام

 

تو دلت دنبال من

من دلم دنبال تو

بی تعارف،بی کلک

هر چه دارم مال تو


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 ساعت : 21:54
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید